Selasa, 26 April 2022

Guru Guru Yang Dihormati Dan Rakan Rakan Yang

Pada pagi yang ceria ini izinkan saya menyampaikan syarahan bertajuk Aktiviti Gotong-royong Banyak Faedahnya. Saya mewakili rakan-rakan juga ingin memohon.


11 Contoh Karangan Upsr Terbaik Bahasa Melayu Malay Language Essay Contouring And Highlighting

Yang berusaha pengetua SMK Kompleks Seberang Takir yang dihormati guru penolong kanan guru-guru dan rakan-rakan sekalian.

Guru guru yang dihormati dan rakan rakan yang. Guru merupakan ibu dan bapa yang menggantikan ibu bapa kandung kita. Pada pagi yang mulia ini saya Qairina binti Aril dari kelas 6 Cerdas akan menyampaikan syarahan yang bertajuk Cara-cara Mneghormati Guru. Saya mengucapkan terima kasih kerana diberi peluang berucap di majlis ini.

Dalam majlis tersebut anda diminta. Hadirin sekalian Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan terima kasih kerana diberi peluang untuk berucap pada hari ini. Selamat pagi dan salam 1 Malaysia.

Sebagaimana yang kita ketahui majlis ini diadakan adalah. Selaku wakil murid saya mengucapkan ribuan terima kasih kerana diberi peluang untuk berucap dalam majlis sambutan Hari Kanak-kanak ini. Yang dihormati Tuan Pengerusi Majlis yang berusaha Tuan Guru Besar guru-guru dan rakan-rakan yang dikasihi sekalian.

Pada hari yang berbahagia ini saya rasa terpanggil untuk menyampaikan sedikit bicara bersempena dengan sambutan hari guru yang akan kita sambut pada 16 Mei saban tahun dan insyaallah mungkin kita berkesempatan untuk menyambutnya. Majlis perpisahan guru besar. Ajk-ajk pibg smk hang jebat.

Hadirin yang dihormati Terlebih dahulu saya mengucapkan terima kasih dan berbesar hati kerana pihak majlis sudi menjemput saya untuk menyampaikan ucapan dalam majlis pada hari ini. Warga kerja smk hang jebat. Ucapan terima kasih saya ucapkan kepada rakan rakan kerana telah memberi kepercayaan kepada saya berucap mewakili rakan guru di majlis yang penuh bermakna ini.

Yang dihormati Tuan Pengerusi Majlis yang berusaha Tuan Guru Besar guru-guru dan rakan-rakan seperjuangan yang dikasihi. Yang dihormati tuan guru besar yang dikasihi barisan guru guru dan rakan rakan sekalian. Saya mewakili rakan-rakan juga ingin memohon ampun dan.

Hadirin sekalian Guru umpama lilin. TEKS UCAPAN WAKIL PELAJAR SEMPENA MAJLIS PERTUKARAN GURU BESAR CIKGU. Selamat sejahtera saya ucapkan.

Perkataan sekalian bermaksud semua oleh itu memadai dengan rakan sekalian. Teks ucapan untuk majlis persaraan guru appriciating and sent off teks ucapan. Yang dihormati tn hj nasri abidin penolong kanan hal ehwal murid yang dihormati pn hjh petimah binti ibrahim penolong kanan kokurikulum.

Yang dihormati Tuan Pengerusi MajlisTuan Guru Besarguru-guru dan rakan -rakan sekalian. Alam sekitar yang bersih dan indah perlu dipelihara untuk menjamin kesejahteraan hidup. Yang dihormati Tuan Pengerusi majlis yang berbahagia Pengetua SMK Sultan Ismail 2 para hakim yang adil lagi bijaksana guru-guru dan rakan-rakan yang dihormati.

Ucapan Wakil Murid Sempena Majlis Perpisahan Guru Syd Thomposon 2012. Oleh yang demikian amat wajar dalam ucapan ini saya mewakili rakan-rakan yang. Contoh Teks Ucapan Perpisahan Guru.

Guru-guru dan rakan-rakan yang dihormati Enam tahun lamanya kita bersama-sama menuntut ilmu di sekolah ini. Selamat sejahtera saya ucapkan. Yang dihormati Tuan Pengerusi Majlis Yang Berusaha Tuan Guru Besar Yang Diraikan Cikgu Lokmanpara penolong kanan guru-guru dan rakan-rakan sekalian.

Berbagai-bagai ilmu pengetahuan telah kita timba daripada barisan guru yang berdedikasi. Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Antara berikut yang manakah betul.

Pada pagi yang cukup cerah ini saya Hariharan Menon akan menyampaikan syarahan saya kepada anda semua yang bertajuk Budi BahasaBudaya Kita. Yang dihormati Tuan Pengerusi Majlis Yang Berusaha Tuan Guru Besar Guru-guru Penolong Kanan guru-guru dan rakan-rakan yang dikasihi. Berdirinya saya di sini adalah untuk menyampaikan sebuah syarahan yang bertajuk Pentingnya anak-anak menghormati ibu bapa.

Yang dihormati Tuan Pengerusi Majlis Tuan Guru Besar guru-guru rakan-rakan dan hadirin sekalian. Barisan pengawas dan rakan-rakan yang dikasihi sekalian selamat hari guru diucapkan kepada semua guru. Saya mewakili rakan-rakan ingin menyatakan perasaan sedih dan berat hati untuk berpisah dengan Cikgu Rosnani yang kami.

Yang Dihormati Tuan Pengerusi Majlis barisan panel hakim yang arif lagi bijaksana guru-guru yang saya muliakan dan rakan-rakan yang saya kasihi. Ini kerana gurulah orang yang pertama mendidik murid membaca menulis serta mengira. Membaca boleh memberi manfaat kepada kita semua.

Yang Dihormati Pengerusi Majlis yang berusaha Guru Besar SK Taman Perling guru-guru Penolong Kanan guru-guru dan rakan-rakan yang dikasihi. Bersyukur kita ke hadrat. Yang dihormati Tuan Pengerusi Majlis yang berusaha Tuan Guru Besar guru-guru dan rakan-rakan seperjuangan yang dikasihi.

Yang dihormati Tuan Pengerusi Majlis Yang Berusaha Tuan Guru Besar Guru-guru Penolong Kanan guru-guru dan rakan-rakan yang dikasihi. Yang dihormati Tuan Pengerusi Majlis yang berusaha Tuan Guru Besar guru-guru dan rakan-rakan yang dikasihi sekalian. Sebenarnya sangat baik diamalkan kerana selain daripada menceriakan kawasan tempat tinggal kita ia juga membantu kita menjaga kelestarian alam negara kita.

Hadirin sekalian Guru adalah ____3_____ kepada kejayaan murid. Membaca adalah satu amalan yang mulia. Guru-guru yang dihormati Saya mewakili rakan-rakan berjanji akan mengenang jasa guru bukan sahaja pada Hari Guru.

Rakan-rakan sekalian Terima kasih. Jasa guru dan pengorbanan guru sedari kami dari Tahun 1 lagi wajar dikenang sehingga ke alam dewasa. Tajuk syarahan saya ialah Kepentingan Membaca.

Sayangi ibubapa Yang Dihormati Tuan Pengerusi Majlis Yang Berusaha Guru Besar barisan hakim yang arif lagi bijaksana guru-guru dan rakan-rakan yang dikasih sekalianSelamat sejahtera saya ucapkan. Selamat sejahtera Saya ingin bertanya kepada saudarasaudari. Ini kerana gurulah orang yang pertama mendidik murid membaca menulis serta mengira.

Salam satu Malaysia dan selamat sejahtera. Kita semua patut bersyukur kerana dapat bertemu pada hari yang mulia ini. Mewakili seluruh murid Sekolah Kebangsaan Berkat Setia saya mengucapkan selamat hari guru kepada guru-guru yang kami hormati.

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan terima kasih kerana diberi peluang untuk menyampaikan ucapan dalam majlis ini. Seterusnya rakan-rakan yang dikasihi sekalian. Salam sejahtera saya ucapkan.

Barisan guru-guru yang dihormati serta rakan-rakan _____2____ sekalian. Saya mewakili rakan-rakan ingin menyatakan perasaan sedih dan berat hati untuk berpisah dengan Cikgu Rosnani yang. Sebagaimana yang kita maklum majlis ini diadakan khusus untuk Cikgu.

Guru-guru dan rakan-rakan sekalian Tujuan. Yang Dihormati Guru-Guru. Jasa guru dan pengorbanan guru sedari kami dari Tahun 1 lagi wajar dikenang sehingga ke alam dewasa.

Hadirin yang dihormati Menurut Kamus. Saya mengucapkan terima kasih kerana diberi peluang berucap dalam majlis yang penuh bersejarah ini. Guru-guru dan rakan-rakan yang dikasihi Pada setiap.

Yang dihormati Tuan Pengerusi Majlis Yang Berusaha Tuan Guru Besar Sekolah Kebangsaan Pengkalan Chepa guru-guru penolong kanan barisan hakim yang arif lagi bijaksana guru-guru dan rakan-rakan. Guru-guru yang dihormati Saya mewakili rakan-rakan berjanji akan mengenang jasa guru bukan sahaja pada Hari Guru. Jamilah bt Othman Pn Norliza bt Brahim Diiringi Tn Pengetua masuk ke dalam dewan Bismillahirrahmanirrahim Assalamualaikum.

Yang dihormati Tuan Pengerusi Majlis yang berusaha Tuan Guru Besar guru-guru dan rakan-rakan yang dikasihi sekalian. Dear revered masters of teachers and friends. Khamisah binti Talib Guru Penolong Kanan Kokurikulum Pn.

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan terima kasih kerana diberi peluang untuk menyampaikan ucapan dalam majlis ini. Barisan pendidik yang disayangi. Selaku wakil murid saya mengucapkan ribuan terima kasih kerana diberi peluang untuk berucap dalam majlis sambutan Hari Guru ini.

1guru-guru dan rakan-rakan sekalian 2 guru-guru dan rakan sekalian 3 guru dan rakan sekalian Pendapat saya yang. Saya berasa bangga dan gembira kerana dapat menyambut Hari Guru pada hari ini. Sepanjang tempoh tersebut pelbagai suka duka kita tempuhi bersama.

Yang Dihormati Tuan Pengerusi Majlis Yang Berusaha Tuan Guru Besar Yang Diraikan guru-guru dan rakan-rakan sekalian. Assalamualaikum dan salam sejahtera. Pelantikan saya sebagai Ketua Pengawas pada tahun ini merupakan satu amanah yang.


Teks Pengacara Majlis Jamuan Perpisahan Tahun 6 Sayang Kumbang Mencari Makan Terbang Seiring Di Tepi Kali Selamat Datang Teks Linkedin Profile Rasa


0 komentar: